مراقبت پوست, مقالات

خرید سرم صورت

خرید سرم صورت

خرید سرم صورت

خرید سرم صورت

چه زمانی از سرم صورت استفاده کنم؟ 

فرقی نمی‌کند نوع پوست، رنگ پوست یا بافت پوست شما، تقریباً همه می‌توانند موافق باشند که بهترین سرم‌های صورت می‌توانند یک روال مراقبت از پوست را ایجاد یا شکست دهند. آنها یکی از ساده ترین و کارآمدترین راه ها برای ارتقای رژیم شما هستند. در واقع، بسته به نگرانی‌های شما، تنها کافی است از یک یا دو بار چند بار استفاده کنید تا تفاوت محسوسی را در پوست خود مشاهده کنید.

Lauren Penzi، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در MDCS Dermatology، می گوید که به این دلیل است که سرم های صورت حاوی مقادیر بالایی از مواد فعال هستند که نگرانی های خاصی مانند هایپرپیگمانتاسیون، خطوط ریز، و جوش های آکنه را هدف قرار می دهند. او توضیح می دهد: “سرم ها فرمولاسیون های سبک و مایع مانندی هستند که می توانند به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند، جایی که می توانند اثرات مفید خود را اعمال کنند.” سایر محصولات صورت، مانند پاک کننده ها یا کرم ها، حاوی مقدار کمتری از مواد فعال هستند و بنابراین قوی و قدرتمند نیستند.

سرم ضد لک و سفید کننده VENZEN

خرید سرم صورت

خرید سرم صورت

سایر محصولات معمولاً قادر به نفوذ به لایه پوستی عمیق‌تر پوست به روش سرم‌ها نیستند، به همین دلیل است که چهره‌شناس مشهور Candace Marino از سرم‌های صورت به عنوان «محصولات قدرتمند» یاد می‌کند. او می‌گوید: «سرم‌های صورت، محصولات مراقبت از پوست با غلظت بالا با مولکول‌های کوچک‌تر هستند که مواد را به عمق پوست منتقل می‌کنند، در مقابل کرمی که روی پوست قرار می‌گیرد. آنها به طور کلی فعال ترین محصول در یک روال هستند که نتیجه را تضمین می کند. ترجمه؟ وقتی نوبت به بهبود پوست از طریق محصولات موضعی می رسد، فرمولاسیون سرم صورت که نگرانی های خاص شما را هدف قرار می دهد بهترین راه است.

 

دکتر گارشیک می گوید: از آنجایی که سرم ها سبک هستند و به راحتی جذب می شوند. بهتر است بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب کردن استفاده شوند. او می‌گوید: «این امر نفوذ مناسب را تضمین می‌کند». و اضافه می‌کند که بسته به ترکیبات خاص، ممکن است از سرم‌ها در روز یا شب استفاده شود.

سرم روشن کننده نیکوتین امید ایمیجز IMAGES

بهترین سرم صورت برای پوست شما به دغدغه ها و اهداف مراقبت از پوست شما بستگی دارد. ماریسا گارشیک، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در MDCS درماتولوژی. می گوید که یک مکان خوب (و اساسی) برای شروع، استفاده از یک سرم آنتی اکسیدان در روز. و یک سرم ترمیمی (به رتینول، AHAs) در شب است.

خرید سرم صورت
خرید سرم صورت

او می‌گوید: «برای روشن‌کردن و ضد پیری، بهتر است سرم‌های حاوی ویتامین C را به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان برای صبح در نظر بگیرید. تا به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد که می‌تواند به علائم پیری کمک کند، کمک کند.» برای عصر، سرم رتینول می تواند به تقویت تولید کلاژن، بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند. و برای آکنه، سرم های حاوی سالیسیلیک اسید، یک بتا هیدروکسی اسید (BHA) می تواند برای باز کردن منافذ و کاهش چربی مفید باشد. “

بهتر است دستورالعمل های موجود در محصولات خود را بررسی کنید. اما به طور کلی، سرم های آنتی اکسیدان برای روز بهترین هستند در حالی که سرم های لایه بردار برای عصر ایده آل هستند. دکتر پنزی می گوید: سرم های آنتی اکسیدان دارای موادی مانند ویتامین C، ویتامین E، اسید فرولیک و نیاسینامید هستند. آنتی‌اکسیدان‌ها از پوست در برابر آسیب‌های اکسیداتیو ناشی از رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی مانند آسیب اشعه ماوراء بنفش و آلودگی محافظت می‌کنند. بنابراین برای لایه‌برداری زیر سایر محصولات پوستی شما، مانند مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، عالی هستند.

خرید سرم صورت از فروشگاه آواتی بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید