مراقبت پوست, مقالات

سرم صورت چیست؟

سرم صورت چیست؟

سرم صورت چیست؟

سرم صورت چیست؟

..سرم.ها یک مرحله کلیدی از هر روتین مراقبت پوست هستند، زیرا به این شکل شناخته شده اند که سطح پوست را با مقدار متمرکزی از مواد موثر تامین می کنند.

یک لطفی به ما کنید: خوب به آینه نگاه کنید. اگر ظاهر پوست شما جای بهبود دارد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که محصولات مراقبت از پوست سرم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

سرم‌های صورت فواید عمده‌ای برای پوست دارند و اغلب به‌ عنوان یکی از گام‌های مفیدتر در روال زیبایی شما دیده می‌شوند. همچنین مشخص است که می‌توانید برای نتایج بیشتر، سرم‌ها را لایه‌بندی کنید. اما باید صبور باشید، سرم خود را دو بار در روز بمالید و بعد پوست شما در آینده از شما تشکر خواهد کرد.

سرم صورت چیست؟

آیا کنجکاو هستید که بدانید سرم های صورت دقیقاً چیست یا چه زمانی باید از آنها استفاده کنید؟ در زیر، متخصصان زیبایی ما انواع سرم های مورد علاقه ما و دلایل اصلی اضافه کردن این محصول را به روتین شما شرح می دهند.

سرم صورت یک محصول مراقبت از پوست سبک وزن است که در مقایسه با مرطوب کننده های معمولی صورت، حاوی غلظت بیشتری از مواد فعال (مانند اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C) است. سرم های صورت که به دلیل اثربخشی خود شناخته شدند، اغلب برای مدیریت نگرانی های خاص پوست مانند چین و چروک، آکنه، پوست خشک و تیرگی استفاده می شوند. آنها به نسبت نوع سرمی که استفاده می کنید، برای روشن کردن، آبرسانی و ارائه مزایای مختلفی طراحی شدند. سرم پوست می تواند در فرمول های مختلفی از جمله ژل ها و روغن ها وجود داشته باشد – برخی از آنها ممکن است قوام آب مانند داشته باشند.

نحوه استفاده از سرم صورت

اگر می‌پرسید چه زمانی از سرم صورت استفاده کنید یا چه تفاوتی با مرطوب‌کننده دارد، کارشناسان ما همه پاسخ‌ها را برای کمک به شما در درک مراقبت از سرم مناسب دارند.

زمان استفاده از سرم صورت: از سرم های صورت یک یا دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید. شما همیشه باید پوست خود را تمیز کنید و ابتدا تونر و سپس سرم استفاده کنید. مرطوب کننده باید بعد از سرم استفاده شود تا رطوبت و هیدراتاسیون آن حفظ شود.

سرم صورت چیست؟

آواتی بیوتی

نحوه استفاده از سرم صورت: پس از پاکسازی و تقویت پوست و خشک شدن آن، دو تا سه قطره از سرم را به صورت و گردن خود بمالید. وقتی نوبت به سرم ها می رسد، مقداری بسیار زیاد است. با استفاده از نوک انگشتان، سرم را با ظرافت روی پوست خود ماساژ دهید. پس از خشک شدن سرم، از مرطوب کننده و سایر محصولات مراقبت از پوست که روزانه استفاده می کنید استفاده کنید.

سرم صورت چیست؟

محل استفاده از سرم: سرم صورت باید به کل صورت و گردن شما اعمال شود، زیرا آن ناحیه نیز به رطوبت نیاز دارد. اگر از سرم چشم و مژه استفاده می کنید، باید به آرامی ناحیه چشم را هدف قرار دهید.

آیا سرم کرم است یا مرطوب کننده؟

سرم ها هیچ کدام نیستند! سرم های صورت ترکیبات مرطوب کننده ای را ارائه می دهند. اما نباید آنها را مرطوب کننده اصلی شما در نظر گرفت، به خصوص برای افرادی که پوست خشک دارند. اگر پوستی به طور طبیعی چرب، دارید، می توانید به طور بالقوه از یک سرم مرطوب کننده صورت به تنهایی استفاده کنید. سرم‌ها نازک‌تر از مرطوب‌کننده‌ها هستند و سریع‌تر جذب پوست می‌شوند و برای لایه‌بندی مناسب هستند. اما همچنان باید از مرطوب‌کننده‌ها در بالای سرم استفاده کنید تا به تغذیه بیرونی‌ترین لایه‌های پوست کمک کند. سرم صورت چیست؟

چگونه سرم پوست را انتخاب و استفاده می کنید؟

دکتر مریم ام. عسگری، دانشیار گروه پوست در دانشکده پزشکی هاروارد می گوید: سرم ها معمولاً پس از پاکسازی، اما قبل از مرطوب کردن، روی پوست اعمال می شوند. برخی از سرم ها دارای یک ماده اصلی هستند. در حالی که برخی دیگر، از جمله آنهایی که نشانه های پیری را هدف قرار می دهند، فرمول های ترکیبی هستند. دکتر والدمن می‌گوید: «من از سرم‌هایی استفاده می‌کنم که ترکیبی از ویتامین C، ویتامین E و اسید فرولیک دارند. ادبیات خوبی وجود دارد که نشان می دهد ویتامین C به طور خاص می تواند از لکه های قهوه ای جلوگیری کند. آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش را معکوس کند و رشد کلاژن جدید را تحریک کند.

دیگر گزینه های خوب سرم پوست برای هدف قرار دادن چین و چروک، آنهایی هستند. که دارای آنتی اکسیدان هایی از جمله پلی فنول های چای و رسوراترول هستند. رتینول، که التهاب را کاهش می دهد، گزینه خوب دیگری است، مانند نیاسینامید.

سرم صورت چیست؟

هشدارها در هنگام استفاده از سرم پوست

دکتر عسگری می گوید: «مواد قوی می توانند پوست حساس را تحریک کنند. “همیشه قبل از استفاده گسترده از سرم پوست، ناحیه کوچکی را آزمایش کنید.” و هنگام ترکیب سرم های حاوی اسید با سایر محصولاتی که حاوی اسید نیز هستند احتیاط کنید. به عنوان مثال، اگر از سرم حاوی ویتامین C (که اسیدی است) و همچنین کرم رتینول استفاده کنید. یا اگر از سرم رتینول همراه با کرم رتینول تجویزی استفاده کنید، ممکن است پوست شما تحریک شود.

خرید انواع سرم صورت از فروشگاه آواتی بیوتی —->>> کلیک کنید

سرم صورت چیست؟

فروشگاه اینترنتی آواتی بیوتی—-فروشگاه اینترنتی آواتی بیوتی—فروشگاه اینترنتی آواتی بیوتی—فروشگاه اینترنتی آواتی بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید