آرایش, مقالات

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

زیبایی شناسی (از یونانی κοσμητικός، kosmētikos، “زیبایی”؛ و -λογία، -logia) مطالعه و کاربرد درمان زیبایی است. شاخه های تخصصی شامل آرایش مو، مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، مانیکور/پدیکور، حذف غیر دائمی موهای زائد مانند اپیلاسیون و شکرک زدن، و فرآیندهای حذف دائمی موهای زائد مانند الکترولوژی و نور شدید پالس (IPL) است.

در ایالات متحده از سال 2018، مجوز شغلی در همه ایالت ها برای متخصص زیبایی لازم است. با هزینه متوسط ​​گواهی نامه از یک مدرسه انتفاعی 17000 دلار و 1500 ساعت مورد نیاز (ده برابر ساعت مورد نیاز برای EMT). ، با دستمزد متخصصان زیبایی به طور متوسط ​​25000 دلار است.

همه چیز درباره آرایش

تخصص های زیبایی

متخصص زیبایی

متخصصین زیبایی برای انجام درمان های زیبایی مو، پوست و ناخن آموزش دیده و مجوز دارند. این را میتوان به بخش های مختلفی از جمله برش و درمان شیمیایی مو، رفع موهای زائد شیمیایی، روند مد، کلاه گیس،. ناخن و مراقبت از پوست، تجزیه و تحلیل پوست و مو گسترش داد.

تکنیک‌های آرام‌سازی شامل سر، گردن، پوست سر، ماساژ دست و پا و رایحه‌درمانی‌های اساسی. به علاوه توانایی استفاده ماهرانه از برنامه های آرایشی برای پوشاندن لکه های تیره یا ترویج و می تواند. به تخصص های بیشتری مانند رفلکسولوژی گسترش یابد. برنامه های کاربردی تئاتر; لوازم آرایشی و غیره که در زیر ذکر شده است.

متخصص رنگ مو

متخصص رنگ مو یا متخصص رنگ مو، متخصص در اصلاح رنگ موی طبیعی با استفاده از روش های مختلف کاربردی. در حالی که از یک محصول رنگ دهنده از یک شرکت حرفه ای استفاده می کند. در ایالات متحده، برخی از رنگ‌ها از طریق هیئت رنگ‌آمیز تایید شده موی آمریکا واجد شرایط هستند. این نام برای شناسایی رنگ‌بازانی که سطح شایستگی بیشتری در صنعت دارند از طریق یک آزمون کتبی و یک آزمون عملی استفاده می‌شود. وظایف یک متخصص رنگ مو ممکن است شامل کاربردهای اصلی رنگ مانند پوشاندن خاکستری و روشن یا تیره کردن رنگ طبیعی مو باشد. اما محدود به آن نیست. یک متخصص رنگ همچنین قادر به انجام برنامه های اصلاحی رنگ و ایجاد جلوه های ویژه. با استفاده از تکنیک های فویلینگ یا سایر روش های کاربردی رنگ پیشرفته است.

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

تکنسین شامپو

یک تکنسین شامپو برای آماده شدن برای آرایشگر موهای مشتری را شامپو و حالت دهنده می کند. این به طور کلی یک موقعیت شاگرد و اولین قدم برای بسیاری از افرادی است که تازه از دانشکده زیبایی خارج شده اند.

زیبایی شناس

زیبایی‌شناسان حرفه‌ای دارای مجوز هستند که در حفظ و بهبود پوست متخصص هستند. حوزه کلی عمل زیبایی‌شناس به اپیدرم (لایه بیرونی پوست) محدود می‌شود. زیبایی‌شناسان در بسیاری از محیط‌های مختلف مانند سالن‌ها، مراکز درمانی، اسپاهای روزانه، کلینیک‌های مراقبت از پوست و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند.

زیبایی‌شناسان همچنین ممکن است در درمان‌هایی مانند میکرودرم ابریژن، میکروجریان (همچنین به عنوان “لیفت صورت” غیر جراحی شناخته می‌شوند). درمان‌های الکتروتراپی زیبایی (جریان گالوانیکی، فرکانس بالا)، درمان‌های LED (دیود ساطع کننده نور)، اولتراسوند / اولتراسونیک (سطح پایین) تخصص داشته باشند.) و ماساژ مکانیکی (وکیوم و ارتعاش عضلات G8).

یک متخصص زیبایی ممکن است برای درمان هایی مانند لیزر موهای زائد، استفاده از آرایش دائمی. لایه برداری شیمیایی سبک، اکستنشن مژه، میکروبلیدینگ و الکترولوژی تحت آموزش های ویژه قرار گیرد. در ایالات متحده، زیبایی‌شناسان باید در ایالتی که در آن کار می‌کنند مجوز داشته باشند. و براساس الزامات هیئت آرایشی و بهداشتی آن ایالت کنترل می‌شوند.

 

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

برای خرید سرم صورت کلیک کنید

زیبایی‌شناسان باید حداقل 260 تا 1500 ساعت آموزش را بگذرانند. و هر دو آزمون کتبی و عملی را پشت سر بگذارند تا در یک ایالت خاص مجوز بگیرند. یوتا، ویرجینیا و واشنگتن تنها ایالت هایی هستند که در این زمان مجوز استاد زیبایی شناس را پذیرفته اند. گاهی اوقات برای تخصص در زمینه هایی مانند زیبایی پزشکی (کار در مطب پزشک)، آموزش تکمیلی تکمیلی لازم است.

زیبایی شناسان تنها زمانی تحت نظر متخصص پوست کار می کنند که توسط مطب متخصص پوست به کار گرفته شوند. زیبایی‌شناسان طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی را که ماهیت زیبایی دارند، مانند آکنه خفیف، پرپیگمانتاسیون و پیری پوست درمان می‌کنند. بنابراین، مشتریان مبتلا به بیماری و اختلالات پوستی به متخصص پوست یا سایر متخصصان پزشکی ارجاع داده می شوند. زیبایی‌شناسان در آمریکای شمالی به عنوان زیبایی‌شناس نیز شناخته می‌شوند.

همه چیز درباره آرایش

همه چیز درباره آرایش

خطرات شغلی

بسیاری از مواد شیمیایی موجود در محصولات سالن، خطرات بالقوه ای برای سلامتی دارند. نمونه‌هایی از مواد شیمیایی خطرناک که در درمان‌های رایج یافت می‌شوند (مانند رنگ‌کردن مو، صاف کردن، شل‌کننده‌ها، درمان‌های کراتینه، دم‌کردن برزیلی، و درمان‌های ناخن) شامل دی‌بوتیل فتالات، فرمالدئید، لیمو (هیدروکسید سدیم)، آمونیاک و قطران زغال‌سنگ است. آلرژی و درماتیت تقریباً 20 درصد از آرایشگران را مجبور کرده است که حرفه خود را متوقف کنند.

در صنایع زیبایی و آرایشی، برخی از محصولات مورد استفاده در رنگ مو و کاربردهای ناخن حاوی مواد شیمیایی هستند که اثرات نامطلوبی بر سلامتی برای متخصصان زیبایی دارند. ترکیب شیمیایی معروف به سه گانه سمی اغلب بخشی از لیست مواد تشکیل دهنده لاک ناخن، رنگ مو و پاک کننده های ناخن است. این سه سمی شامل فرمالدئید، تولوئن و دی بوتیل فتالات (DBP) است.

همه چیز درباره آرایش

DBP معمولاً در لاک ناخن یافت می شود و به عنوان چسبنده برای افزایش مدت زمان ماندن لاک روی ناخن استفاده می شود. تولوئن یک حلال صنعتی است و معمولاً در پاک کننده های لاک ناخن وجود دارد. فرمالدئید را می توان در انواع محصولات زیبایی یافت اما به طور کلی در محصولات صاف کننده مو و رنگ مو و همچنین در برخی از لاک های ناخن یافت می شود. هر یک از اعضای شیمیایی این سه سمی به طور مستقل دارای اثرات نامطلوب تولید مثلی در انسان هستند، بنابراین این نگرانی وجود دارد که وجود هر سه ماده شیمیایی در لوازم آرایشی می‌تواند خطرات مضری برای سلامتی متخصصان زیبایی ایجاد کند.

همه چیز درباره آرایش

جمعیت شناسی صنعت آرایشی و بهداشتی

به عنوان یک حرفه، آرایشگری عمدتاً زنانه است که اکثر آنها در سنین باروری هستند. بیش از یک میلیون زن به عنوان متخصص زیبایی در ایالات متحده ثبت نام و مجوز دارند و تقریباً چندین میلیون نفر دیگر به عنوان آرایشگر مو کار می کنند. در میان متخصصان زیبایی، آرایشگران و تکنسین های ناخن بخش بزرگی از جمعیت شاغل را تشکیل می دهند. بسیاری از متخصصان زیبایی حرفه خود را قبل از سن باروری و قبل از تنظیم خانواده شروع می کنند، که ممکن است آنها را در معرض خطر بیشتری برای اثرات سلامت باروری ناشی از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی آرایشی در محل کار قرار دهد.

در ایالات متحده، سازمان غذا و دارو (FDA) مسئول ایمنی عمومی در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی است و قانون غذا، دارو و آرایشی بهداشتی این محصولات را تنظیم می کند. بررسی اجزای آرایشی و بهداشتی (CIR) از یک “پنل متخصص” برای بررسی داده های موجود در مورد مواد آرایشی و تعیین اینکه آیا مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی با توجه به نحوه استفاده در حال حاضر ایمن هستند یا خیر، استفاده می کند. با این حال، این پروتکل تنها در صورتی مفید است که در تمام محل های کار زیبایی در ایالات متحده اعمال شود.

همه چیز درباره آرایش

تحقیقات انجام شد.ه توسط گروه کاری محیط زیست نشان داد که تنها 11 درصد از بیش از 10000 ماده آرایشی مستند توسط FDA در بررسی CIR مورد ارزیابی قرار گرفت.ه است. مطالعات تحقیقاتی نشان داده‌اند که اگر چه ملاحظات سم‌شناسی نقش فزاینده‌ای در فرمول‌بندی محصول ایفا می‌کند، اما خطرات تولید مثل معمولاً در نظر گرفته نمی‌شود. آرایشگاه‌ها از طیف وسیعی از محصولات حاوی مواد شیمیایی استفاده می‌کنند. «رنگ‌های مو بزرگترین بخش محصولات شیمیایی در بازار مو امروز هستند. به این ترتیب، آنها منبع اصلی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی در بین آرایشگران هستند.

همه چیز درباره آرایش

برای خرید سرم ضد لک و سفید کننده VENZEN کلیک کنید

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی

تولوئن

تولوئن مایعی شفاف و نامحلول در آب با بوی مشخص و تند است. که شبیه تینرهای رنگ است. تولوئن در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لاک ناخن، چسب ناخن و رنگ مو یافت می شود. و به طور گسترده به عنوان یک حلال صنعتی استفاده می شود و برای ساخت لاک ناخن، لاک، چسب، لاستیک و رقیق کننده رنگ استفاده می شود. از آن در تولید بنزن، بنزین، نایلون، پلاستیک و پلی اورتان استفاده می شود. تولوئن را می‌توان روی برچسب‌های لوازم آرایشی با نام‌های بنزن، تولوئل، فنیل متان و متیل بنزن یافت.

تولوئن زمانی وارد محیط می شود که از موادی مانند لاک ناخن، رنگ، رقیق کننده رنگ و چسب استفاده شود. به سرعت با هوا مخلوط می شود و افرادی که با رنگ، لاک یا رنگ کار می کنند، از طریق راه های پوستی و تنفسی در معرض تولوئن بیشتری قرار می گیرند. استنشاق تولوئن در دوران بارداری منجر به عوارض نوزادی، از جمله تاخیر در رشد داخل رحمی، زایمان زودرس، ناهنجاری های مادرزادی، و عقب ماندگی رشد پس از تولد میشود.

همه چیز درباره آرایش

دی بوتیل فتالات

دی بوتیل فتالات (DBP) یک ماده شیمیایی است که به عنوان نرم کننده استفاده می شود. برای انعطاف‌پذیری بیشتر پلاستیک‌ها استفاده می‌شود و می‌توان آن را در رنگ‌ها، چسب، مواد دافع حشرات، اسپری مو، لاک ناخن و سوخت موشک یافت. به دلیل انعطاف پذیری و خاصیت تشکیل فیلم، یک عنصر ایده آل در محصولات آرایشی و بهداشتی است.

DBP عمدتاً در محصولات ناخن به عنوان یک حلال برای رنگ ها و به عنوان یک نرم کننده که از شکننده شدن لاک های ناخن جلوگیری می کند، استفاده می شود. اما در اسپری های مو نیز استفاده می شود، تا با ایجاد یک لایه انعطاف پذیر بر روی مو به جلوگیری از سفتی کمک کند.

دی‌بوتیل فتالات با مشکلات تولید مثل در انسان در صورت مواجهه مادر در دوران بارداری مرتبط است و استفاده از آن توسط اتحادیه اروپا ممنوع  است. و مشخص شد.ه است که برخی استرهای فتالات باعث ایجاد سمیت تولید مثلی در مدل‌های حیوانی می‌شوند.

فرمالدئید

فرمالدئید مایعی بی رنگ و با بوی قوی است که بسیار فرار است و قرار گرفت.ن در معرض کارگران و مشتریان را به طور بالقوه ناسالم می کند. هم آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) و هم اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) فرمالدئید را به عنوان یک سرطان زا برای انسان طبقه بندی می کنند. فرمالدئید با سرطان بینی و ریه و ارتباط احتمالی با سرطان مغز و لوسمی مرتبط است.

شواهد رو به رشد نشان می‌دهد که درمان‌های رایج صاف‌کننده مو حاوی فرمالدئید هستند و فرمالدئید را به عنوان گاز آزاد می‌کنند. فرمالدئید یک عنصر رایج در درمان‌های صاف‌کننده کامل برزیلی، کادیوو و کراتین است. چهار آزمایشگاه در کالیفرنیا، اورگان و کانادا، یک روش محبوب صاف کردن مو به نام Brazilian Blowout را تأیید کردند که حاوی بین 4 تا 12 درصد فرمالدئید است. اورگان OSHA نشان داد که سایر محصولات صاف کننده مو مبتنی بر کراتین نیز حاوی فرمالدئید هستند که غلظت آن از 1٪ تا 7٪ است.

همه چیز درباره آرایش

فرمالدئید ممکن است در محلول های صاف کننده مو یا به صورت بخار در هوا وجود داشته باشد. آرایشگران و مشتریان ممکن است فرمالدئید را به صورت گاز یا بخار به ریه ها و مجاری تنفسی استنشاق کنند. بخار فرمالدئید همچنین می تواند با غشاهای مخاطی چشم، بینی یا گلو تماس پیدا کند.

محلول های فرمالدئید ممکن است در طول فرآیند استفاده از صاف کننده های مو مایع از طریق پوست جذب شوند. محلول های فرمالدئید می توانند گاز فرمالدئید را در دمای اتاق آزاد کنند و حرارت دادن چنین محلول هایی می تواند این فرآیند را تسریع کند. قرار گرفت.ن در معرض اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که حرارت از طریق سشوار کردن و اتو کردن صاف به درمان اعمال می‌شود.

استایلیست‌ها و مشتریان مشکلات حاد سلامتی را هنگام استفاده یا پس از استفاده از برخی درمان‌های صاف‌کننده مو حاوی فرمالدئید گزارش کرده‌اند. این مشکلات شامل خونریزی بینی، سوزش چشم و گلو، تحریک پوست و حملات آسم است. سایر علائم مربوط به قرار گیری در معرض فرمالدئید شامل آبریزش چشم است.

آبریزش بینی؛ احساس سوزش یا سوزش در چشم، بینی و گلو؛ خشکی و گلو درد؛ تحریک دستگاه تنفسی؛ سرفه؛ درد قفسه سینه؛ تنگی نفس؛ خس خس سینه؛ از دست دادن حس بویایی؛ سردرد؛ و خستگی.

همه چیز درباره آرایش

سلامت باروری و نقایص مادرزادی سه گانه سمی

وجود فرمالدئید، فتالات ها و تولوئن (سه گانه سمی) در محیط کار در خطر اثرات سلامت باروری برای متخصصین زیبایی نقش دارد. مطالعات نشان می دهد که افزایش قابل توجهی در زایمان زودرس و افزایش خطر ابتلا به اختلالات بارداری وجود دارد که آرایشگران با یک گروه مرجع از معلمان و فروشندگان مقایسه شدند که تنها تفاوت شغلی آنها قرار گیری در معرض سه نفر سمی بود.

آرایشگران و متخصصان زیبایی خطر ابتلا به نوزادی با سن بارداری کوچک را کمی افزایش می دهند. اختلالات تولید مثل در رابطه با وزن کم هنگام تولد مورد بررسی قرار گرفت و افزایش خطر تولد نوزاد با وزن کم هنگام تولد یافت شد. سه مورد از این مطالعات افزایش قابل توجهی را نشان دادند.

مطالعات موردی روی قرار گیری در معرض تولوئن، افزایش بروز ناهنجاری‌های دستگاه ادراری-تناسلی، گوارشی و قلبی را در میان فرزندان مادرانی که در معرض حلال‌های آلی مانند تولوئن قرار داشتند، نشان میدهد. ارتباط بین زنان باردار که فرمالدئید، فتالات و تولوئن را استنشاق کردند و پیامدهای نامطلوب باروری مانند تاخیر در رشد داخل رحمی و زایمان زودرس یافت شد. آرایشگران نارسایی زودرس تخمدان را پنج برابر بیشتر از زنان در مشاغل غیر زیبایی گزارش می دهند.

مقررات لوازم آرایشی در ایالات متحده

در ایالات متحده، قانون فدرال غذا، دارو و آرایشی بهداشتی (FD&C Act) لوازم آرایشی را اینگونه تعریف می‌کند: «محصولی که برای مالش، ریخت.ن، پاشید.ن، یا اسپری کردن روی بدن انسان، وارد کردن یا استفاده از آن به بدن انسان در نظر گرفت.ه شد.ه است». محصولاتی مانند لاک ناخن، رنگ مو، فرمول های صاف کننده و شامپوها در این تعریف از لوازم آرایشی قرار می گیرند. در ایالات متحده، FDA به استثنای رنگ، تأییدیه قبل از فروش مواد یا محصولات آرایشی و بهداشتی را الزامی نمی کند.

علاوه بر این، FDA از نظر قانونی مسئول ایمنی محصولات آرایشی یا مواد تشکیل دهنده نیست و این اختیار را ندارد که از تولیدکنندگان بخواهد اطلاعات ایمنی خود را به FDA ارسال کنند. درعوض، تولیدکننده لوازم آرایشی از نظر قانونی مسئول برچسب گذاری صحیح و تولید محصولات خود با مواد ایمن است.

شرکت های آرایشی و بهداشتی ایالات متحده نیز ملزم به ثبت محصول یا مواد تشکیل دهنده خود در FDA نیستند زیرا ثبت نام کاملاً داوطلبانه است. FDA نمی تواند به طور قانونی دستور فراخوان محصولات آرایشی و بهداشتی را در ایالات متحده بدهد، حتی اگر ثابت شود که نتایج بهداشتی ضعیفی دارند. فراخوان محصول به سازنده لوازم آرایشی وابستگی دارد و بنابراین کاملاً داوطلبانه است.

در مقابل، اتحادیه اروپا محصولات آرایشی و بهداشتی را ملزم به انجام آزمایشات ایمنی قبل از عرضه در بازار می کند و نیاز به ثبت نام اجباری محصولات آرایشی و مواد تشکیل دهنده دارد. به طور کلی، اتحادیه اروپا بر اساس اصل احتیاط به لوازم آرایشی و تولید آنها می پردازد. اتحادیه اروپا استفاده از 1328 ماده شیمیایی در لوازم آرایشی و بهداشتی را ممنوع کرده است و آزمایش مواد آرایشی روی حیوانات را مجاز نمی داند.

همه چیز درباره آرایش

الزامات OSHA در مورد فرمالدئید

OSHA از تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان می‌خواهد که فرمالدئید را روی هر محصولی که حاوی بیش از 0.1 درصد فرمالدئید (به صورت گاز یا محلول) است، شناسایی کنند، یا اگر محصول بتواند فرمالدئید را در غلظت‌های بیشتر از 0.1 قسمت در میلیون (ppm) آزاد کند. برگه های اطلاعات ایمنی (SDS) نیز باید همراه محصول باشد و همیشه همراه با محصول در محل نگهداری شود.

SDS باید توضیح دهد که چرا یک ماده شیمیایی موجود در محصول خطرناک است، چگونه مضر است، کارگران چگونه می توانند از خود محافظت کنند، و در مواقع اضطراری چه کاری باید انجام دهند.

به صاحبان سالن‌ها و آرایشگران توصیه می‌شود محصولات صاف‌کننده مو را که استفاده می‌کنند (برچسب‌های محصول و برگه‌های SDS را بخوانید) به دقت بررسی کنند تا ببینند آیا حاوی متیلن گلیکول، فرمالین، متیلن اکسید، پارافورم، آلدهید فرمیک، متانال، اکسومتان، اکسی متیلن یا CAS هستند یا خیر.

شماره 50-00-0. طبق استاندارد فرمالدئید OSHA، محصولی که هر یک از این نام ها را داشته باشد باید به عنوان یک محصول حاوی فرمالدئید تلقی شود. استاندارد ارتباط خطر OSHA (حق دانستن) بیان می کند که صاحبان سالن و سایر کارفرمایان باید SDS برای محصولات حاوی مواد شیمیایی خطرناک داشته باشند. اگر صاحبان سالن یا سایر کارفرمایان تصمیم به استفاده از محصولات حاوی یا آزاد کننده فرمالدئید داشته باشند، ملزم به پیروی از دستورالعمل های استاندارد فرمالدئید OSHA هستند.

همه چیز درباره آرایش

قانون ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA)، مسئول بازرسی سلامت و ایمنی کارگران است.  375000 تکنسین ناخن در سالن های ناخن در ایالات متحده کار می کنند. با این حال، در سال 2005، OSHA تنها 18 سالن ناخن را بازرسی کرد زیرا کسب و کارها در صورت داشتن 10 کارمند یا کمتر از بازرسی معاف هستند. با توجه به کارگاه منابع آسیایی آمریکایی، کارگران سالن ناخن ویتنامی 40 درصد از مجوزهای تکنسین ناخن در ایالات متحده را دارند.

«ساعات طولانی، حقوق ساعتی کم، و رقابت شدید از هر گوشه ای از بلوک است» و با چنین رقابت شدیدی بین مشاغل، حقوق ها حتی بیشتر کاهش می یابد. در نتیجه، اکثریت این مهاجران در معرض وضعیت اقتصادی-اجتماعی پایینی قرار دارند. که متعاقباً فرصت آموزش در مورد مواد شیمیایی شغلی را که در محیط کار در معرض آنها قرار می‌گیرند کاهش می‌دهد و فرصت جستجوی مراقبت‌های بهداشتی را در صورت مشاهده اثرات نامطلوب سلامتی ناشی از قرار گیری در معرض مواد شیمیایی کاهش می‌دهد.

مشاغل آرایشی و بهداشتی

در ایالات متحده، چه برنامه ریزی برای تحصیل در موضوع زیبایی و چه تخصص در یک زمینه خاص، هر ایالت شرایط متفاوتی دارد. که قبل از اخذ مجوز باید رعایت شود.

به عنوان مثال، اداره مقررات مالی و حرفه ای ایالت ایلینویز از هر داوطلب می خواهد. که ساعات کاری خود را از طریق یک برنامه مدرسه آرایشی و بهداشتی دارای مجوز تکمیل کند. که در آن مهارت های جدیدی مانند رنگ کردن مو، حالت دادن، کوتاه کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی خطرناک آموزش داد.ه می شود. پس از تکمیل حداقل ساعات برای دریافت مجوز دولتی، آزمون آنلاین مورد نیاز است. و از طریق پست با سایر اسناد پشتیبانی شد.ه ارسال می شود.

دفتر آمار کار بیان می کند که متوسط ​​حقوق یک متخصص زیبایی دارای مجوز 28770 دلار از ماه می 2015 است. مناطق تقسیم شهری ایلینوی، شیکاگو-ناپرویل-آرلینگتون هایتس یکی از بالاترین نرخ های اشتغال را با نرخ سالانه 27750 دلار دارد. داشتن یک متخصص زیبایی دارای مجوز، راه را برای خوداشتغالی و کار در سالن های سطح بالا باز می کند.

به عنوان یک متخصص زیبایی دارای مجوز، هر کدام این گزینه را دارند که انتخاب کنند کدام سالن برای کار در آن مناسب است. اما یک سالن خوداشتغالی به شرط داشتن طرح تجاری مناسب برای موفقیت، درآمد بیشتری به همراه خواهد داشت. هر نامزدی که برای یک سالن ثبت نام می کند باید گواهی ثبت نام را دریافت کند. و تمام مدارک مورد نیاز را با FEIN، شماره شناسایی کارفرمای فدرال به وزارت کار ایلینویز ارائه دهد.

همه چیز درباره آرایش

با این حال، به نقل از نیویورک تایمز، دانشکده های زیبایی گران هستند. و دانشجویان را برای مشاغل کم درآمد آموزش می دهند که به دانش آموزان اجازه نمی دهد بدهی خود را بازپرداخت کنند. آیووا سخت ترین شرایط را برای مدرک آرایشی دارد: 2100 ساعت آموزش. تایمز با بیش از بیست دانشجوی سابق مصاحبه کرد. یک دانش آموز معمولی 21000 دلار برای شهریه و لوازم در مدرسه زیبایی آیووا پرداخت.

پس از اخذ مجوز در سال 2005، او در یک کلیپ محلی بزرگ با قیمت 9 دلار در ساعت استخدام شد. سیزده سال پس از فارغ التحصیلی، او بیش از 8000 دلار بابت وام های خود بدهکار است. در مقابل، به نقل از تایمز، یک گواهینامه تکنسین پزشکی اورژانس آیووا در یک کالج محلی تنها به 132 ساعت نیاز دارد. آیووا به ویژه گران است، اما مدارس زیبایی انتفاعی در سراسر ایالات متحده به طور متوسط ​​17000 دلار برای گواهی آرایشی دریافت می کنند.

همه چیز درباره آرایش

کالج‌های محلی ارزان‌تر خواهند بود، اما زمانی که کالج مرکزی آیووا در سال 2004 برای شروع برنامه‌ای به هیئت آرایشی بهداشتی ایالتی درخواست داد. انجمن دانشکده زیبایی آیووا و کالج بین‌المللی لا جیمز شکایت کردند. و استدلال کردند که کد ایالتی شرکت‌های دولتی را از رقابت با خصوصی منع می‌کند. موجودیت ها. کالج محلی موافقت کرد که برنامه های گواهی ارائه نکند. به گزارش تایمز، دانشکده‌های زیبایی از تلاش‌ها برای کاهش تعداد ساعات مورد نیاز برای گواهینامه جلوگیری کرده‌اند.

در انگلستان، به طور معمول دو مسیر برای آموزش در زمینه زیبایی وجود دارد. NVQ (صلاحیت حرفه ای ملی) مدرکی است که برای کسانی که در این صنعت شروع به کار کرده اند طراحی شد.ه است. دوره های کوتاه دوره های پیچ و مهره ای هستند که در زمینه های بیشتر زیبایی تخصص دارند. هر دوی این گزینه ها به یک متخصص زیبایی واجد شرایط اجازه می دهد تا پوشش بیمه مسئولیت عمومی را دریافت کند.

به طور مشابه، در هند، آکادمی های آموزش زیبایی و تندرستی بسیاری وجود دارد. که دوره های پایه و پیشرفته در زمینه زیبایی را ارائه می دهند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان در هند می توانند به عنوان متخصص زیبایی حرفه ای در مدارس زیبایی،. مراکز اسپا و سلامتی، سالن های زیبایی، کلینیک های پوست، شرکت های آرایشی، صنعت فیلم و مد، یا به عنوان متخصص زیبایی مستقل کار کنند.

خرید سریع و با قیمت مناسب انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، از فروشگاه آواتی بیوتی

ماسک مو لخت کننده جام تام jomtam

ست مانیکور با کیف چرمی

موتن رو

ژل تسکین دهنده صورت و بدن آلوئه ورا JOMTAM

قطره سفید کننده دندان vaseina

دیدگاهتان را بنویسید